Den punyo blog


Lagu yang diminta.. daripada sahabat untuk sahabat

Posted in Uncategorized oleh ctabnoorsina di Ogos 20, 2008

Sebenarnya saya tidak berniat sama sekali untuk membina/ buat blog muat turun lagu. Semua lagu yang disediakan di bawah ini adalah berdasarkan permintaan. Permintaan daripada kawan – kawan samada  yang dibuat menerusi email atau pun sms. Dah diminta, kenalah kita kasi. Dah banyak blog yang memfokuskan pada muat turun lagu. Jadi biarlah saya buat kelainan sedikit.  Tapi jika ada permintaan dan lagu tersebut ada dalam simpanan saya, insya allah saya akan letakkan kat blog saya. Saya hanya akan selitkan lagu jika sesuai dengan cerita yang saya tulis pada setiap sisipan. Harap anda semua sedia maklum.

Dilema rindu – Dinamik

i’m yours – jason marz

Aduhai mimpi – Din beramboi

Air mata dihari persandingan mu – Lestari

The ketchup song – Las ketchup

Kerana mu Suhaila – Ways

Amanda gadis ku – Massa

Semoga anda terhibur dengan lagu – lagu yang disediakan. Sampai bertemu lagi.

wassalam.

2 Respons to 'Lagu yang diminta.. daripada sahabat untuk sahabat'

Subscribe to comments with RSS atau TrackBack to 'Lagu yang diminta.. daripada sahabat untuk sahabat'.

  1. iskandar said,

    saudara yang dihormati, kalau ada dalam simpan saudara lagu zaman rock kapak ke, zaman belitung ke sudi sudikanlah saudara kongsi dengan kami. kalau saudara sudi le kiranya.
    apa pun saya suka baca artikel yang saudar tulis tu jadi perbanyakkan tulisan tu.. barangkali kita mungkin sama minat kot. saya suka juga pada bidang sastera yang ada kaitan dengan puisi cerpen dan novel ni. Teruskan usaha saudara tu ya. Inagat buat blog bukannya untuk masuk ISA. Tak baik tu.

  2. ctabnoorsina said,

    kepada en iskandar yang sudi menjenguk ke blog saya, saya ucapkan terima kasih. Nak lagu ker… en is nak lagu apa tu… kalau ada dalam simpanan saya tunaikan tapi kalau takde en iskandar pergilah tanya kat syarikat rakaman yang ada. en nak lagu apa….? tak beritahu pun. Jangalah malu pulak.
    Artikel tu saya tulis ikut apa yang saya tahu dan saya faham. Kalau nanti saya tulis bab agama tu mestilah sumbernya dari yang sahih. tapi kalau cerita cerita atau apa apa aje tu, en is faham faham ajelah. yang itu ikut suka saya dan juga idea yang ada.
    Saya tak nak masuk ISA tapi suka berkawan dengan isa.


Tinggalkan Jawapan

