Den punyo blog


Hampeh….

Posted in Uncategorized oleh ctabnoorsina di Mac 2, 2009

Assalammualaikum dan salam sejahtera.
Agak lama saya berehat dan merehatkan diri daripada aktiviti blog ni. Banyak kerja yang perlu diselesaikan. Namun saya tetap tidak mendiamkan diri daripada mengikuti perkembangan semasa didalam dan luar negeri. Banyak kejutan dan pelbagai peristiwa yang berlaku sejak akhir – akhir ini yang melepasi jangkauan hidup kita. Kisah derhaka yang kini semakin menjadi – jadi, isu disana sini yang menyebabkan banyak masalah yang timbul. Saya sebagai rakyat yang mendokong keamanan sebenarnya cukup rimas kalau – kalau situasi pada masa ini akan menjadi tidak terkawal. Apa akan jadi pada kita? Melayu dengan melayu pun dah tak sebulu, salah sana salah sini. Siapa yang betul tak tahulah. Alih – alih bila dah tiada lagi idea nak buat, dah tiada lagi cara untuk dapatkan perhatian, bawa pihak istana sekali dalam kancah yang tak sepatutnya berlaku.
Memang rimas tapi apalah daya bagi kebanyakkan rakyat. Cuma tengok ajelah apa yang akan terjadi selepas ini.
Kemudian kalau perlu kita tepuk tangan ramai – ramai.

Satu Respons to 'Hampeh….'

Subscribe to comments with RSS atau TrackBack to 'Hampeh….'.

  1. fairuz said,

    salam. sejak akhir2 nie macam begitulah keadaan malaysia. harap2 takde apa yang terjadi. kepada mereka yang gila nak pecah belahkan rakyat bawak2 ler bertaubat.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s


%d bloggers like this: