Den punyo blog


Sabar menanti

Posted in Uncategorized oleh ctabnoorsina di Jun 10, 2009

Salam,
Dipendekan cerita, saya sibuk sangat ni, sibuk melampau tahap 8 dah ni. Maka adalah juga e-mail yang tuan – tuan dan puan – puan hantar tak dapat saya balas. blog nie pun dah jadi macam rumah tinggal pulak.
Apa pun kiriman email dari anda semua saya ucapkan ribuan terima kasih. Buat budak RTM saya sokong pendapat anda. RTM tidak lelap selamanya cuma barangkali sudah hilang daya penarik. Hari ni dalam tulisan seorang wartawan pun ada ditulis perihal radio RTM, dimana kedudukannya dikala ini? Jadi saya ni sekadar tukang sibuk je untuk menyibukan diri menulis. Semoga anda budak RTM akan terus sukses dalam kerjaya anda. Ada masa nanti saya akan utuskan email untuk anda atau ada kelapangan kita tanpa segan silunya boleh ym,im, mms atau sms je.

Projek terkini, sedang upload lagu kat savefile, antara lagu yang diupload, kumpulan lipanbara,okid,kejora,jasadliar, anessa dan banyak lagi ler. lagu tu memang susah nak cari kat internet. jadi tunggu ajelah saat dan ketikanya.

Cukup sampai disini saja. Sori ler, saya dah malas nak tulis pasal politik, pasal berebut kuasa dan seumpamanya. Bukan apa, bila kita tulis benda yang betul ada pulak yang suka main sumpah seranah. jadi tepuk selera tanyalah duit dalam dompet. kalau takat boleh beli ABC, kita ikutlah tahap tu aje.

Wassalam

Tinggalkan Jawapan

