Den punyo blog


Sila kemas kini blog anda!!!

Posted in Uncategorized oleh ctabnoorsina di Mei 30, 2010

Salam 1 malaysia untuk anda semua yang sudi dan masih lagi sudi menjenguk blog saya ini. Lama sungguh rasanya tidak dikemas kinikan ( saya tau kemaskini buku bank bsn sahaja ) Ada juga yang bertanya ” hidup lagi ke pemilik blog ini”? Errr… sebenarnya masih hidup lagi dan alhamdulilah kerana masih lagi sihat seperti selalunya. Saya sesungguhnya bersyukur kepada allah s.w.t kerana masih lagi diberi kesempatan menyedut oksigen tanpa bantuan alat penafasan. Syukurlah kan.

Saya akan cuba meluangkan masa untuk menulis disini, membawakan cerita – cerita baharu atau pun saja – saja suka – suka hati je untuk mencoretkan apa yang saya suka nak tulis. Seperkara lagi, saya tidak akan menguploadkan sebarang lagu di blog ini atas sebab – sebab hak penciptaan yang terpelihara. Segala kesulitan saya mohon maaf. Bagaimana pun anda boleh membuat permintaan lagu yang anda nak sangat dengar tu, menerusi email saya abnor@serifm.net, insya allah bermula khamis 3 june jam 3 petang saya akan tampil bersama segmen baru diserifm yang hanya menyiarkan lagu lagu popular 50an hingga 90 an. Segmen retro rock juga akan tampil semula menunjukkan muka setelah lama menghilang di ruang udara serifm. Jadi kepada anda semua nantikan saya kemunculan saya disana… sana…sanaaaaaaa. Wassalam

Tinggalkan Jawapan

